Thursday, October 14, 2010

Mahasiswa Bantah Konsert Adam Lambert...!!!

Konsert Adam Lambert tetap dihalalkan....!!!

Adam Lambert adalah artis kotor yang terkenal dengan imej 'gay' serta pengakuannya bahawa beliau memang pengamal gay amat menjijikkan. Beliau yang terpampang di internet turut memaparkan perlakuan songsang ketika beraksi di pentas.

Apakah mesej yang hendak kerajaan paparkan dengan kelulusan konsert Adam Lambert ini? Adakah ini bermaksud, kerajaan mahu menghalalkan kegiatan gay dan seks bebas di Malaysia. Adakah mungkin juga pergaulan bebas dan perzinaan telah dihalalkan? Bukan payah bagi remaja yang mengandung tanpa suami, sekolah di Melaka telah menyediakan tempatnya," ujar beliau lagi.

Tambahnya, disebabkan sikap segelintir penganjur yang tamakkan keuntungan maka masalah yang bakal menimpa masyarakat khususnya anak-anak muda tidak dihiraukan.

Walaupun mungkin garis panduan yang diberikan amat ketat, namun siapapun tidak akan lupakan artis simbol seks ini. Yakinlah, konsert sebegini pasti mengundang padah.

Akan ada remaja perempuan yang mengandung hasil anak luar nikah selepas menonton konsert ini. Akan ada botol-botol arak yang diminum oleh remaja khususnya yang beragama Islam, dan mungkin ada pasangan gay yang turut hadir ke konsert sebegini


Bantah selagi mana mahasiswa mampu bersuara dan bertindak demi kesucian nilai agama ISLAM....

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Pena Murobbi..... Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template by BloggerThemes